you will be forever in my heart

Hej, idag så var det snowboard åkning med lina små tjejor, haha gissa hur de gick. Clara och emilia ar jätte duktiga men jag Hedda och Viktoria hade ju aldrig åkt förr. Och de första hedda skulle göra va självklart att ta sig upp för liten, haha lilla gumman hon ramlade av 4 gånger och jag och emilia satt ibacken och bara garva, men de roligaste var att hon aldrig gav sig, dom fick till och med springa upp med henne en gång. Gud va jag skratta.
Vi gick upp för backen varje gång, fast inte ända upp, men så åkte vi ner därifrån. Jag lärde mig ploga tillslut och så gjorde jag en halv säng, haha känn på den du. Jaja de va roligt, alltid kul att tästa nått nytt, men nu har jag bestämt mig för att lära mig, de ser ju så mycket bättre ut än att åka skidor, fast jag tror man måste kunna också.
När vi var klara så åkte vi hem till Clara, hennes pappa hade lagat middag till oss alla, de blev spagette med köttferssås, de var jätte gått.  Efetr middan gjorde vi oss iårdning, och sen så slutade de somvanligt ute på kungsholmen, men men, man börjar vänja sig vid att de aldrig finns nått kul att göra...
Ska gå och duscha nu, ses.
.PS. I love u

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0