vi än en vi hör ihop som två träd med samma rot

Hej, sitter och pluggar lite nu. Sriver klart om spice girls till musik provet på fredag, hatar att redovisa! så jag hoppas verkligen att de går bra..:) Vi hade en avslapningsdag i skolan idag, dom hade lagt ut filtar överallt och de såg för roligt ut.
Vi fick sluta lite tidigare och på sista lektionen fick vi dricka grönt te och åka mörk choklad, haha.
efter skolan åkte jag Hedda, Viktoria och Emilia in till stan för att köpa present till Emilia. Så jag ock emilia satte oss på ett fik på uteserveringen med filtar och möööös! medans Hedda och Viktoria köpte presenterna.
Imorgon fyller ju Emilia år, haha så vi ska kasta lite saker på henne på skolgården, kan inte säga vad om hon skulle råka läsa de :) Min lillebror står i mitt fönster och torkar fönstret, hihi gulligt va, han ser för rolig ut !
Men nu ska jag sätta igång med skrivandet igen.
puss ! / rebecca

haha mille tvättar mitt fönster :)

hur äter vi igentligen ? hihi

mys pys, älskar dig emilia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0