frukost med jessica i gamlastan

hej på er ! nu har jag kommit hem, åkte in till fridhemsplan med Clara och Hedda. Vi köppte klart presenterna till emilia också.
Imorse åkte ju jag och Jessica till gamla stan och åt frukost på ett fransk bageri, vi hade jätte mysigt, vi åt en fralla med varm choklad och en kroasange med choklad i :) muuums!
Sen fick vi brottom till skolan, kom lite sent men de va de värt.. Haha emilia fyllde år idag, så på lunchen gick jag Hedda och Clara och köpte mumsmums. Efter skolan väntade drygt halva skolan på henne för att ägga, de kommer bilder på de sen, jag har ingte så många.
love / rebecca


påväg till bagerit

jessica, älskar den bilden

jag och jessica på bagerit

jessicas macka, haha

jesstpessi

jag & jessica igen..

i skogsparken påväg till skolan.

jag älskar dig !

inga komentarer på utseendet

jessica din lilla tjockis!

stannade upp och tog lite bilder

jessica .. :)

haha ni missade nått, hon höll i en gren,
 men den gick av så hon ramlade !!


clara & hedda :)




Kommentarer
Postat av: jessi

I LOVE U THE MOSTE;du är så underbar rebecca svensk <33

2009-01-31 @ 13:21:59
URL: http://jessicaochrebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0