vi kommer bli proffs

hej hopp. Nu har vi kommit hem från våran lilla skid resa... De gick bra, lite segt i början, men josefine hade inte åkt på ett tag så vi alla fick en ganska seg start. Sen ramlade josse ugnefär 100 m. Haha, jag garva så jag höll på att kissa på mig, de va så synd om henne, sen vågade hon inte åka mera, Så jag och lisa åkte iväg själva, upp och ner minst 100 gånger känder de som. Jag hade glömt strumpor, eller jag hade ett par tunna, och lisa hade 3 par, och jag fick inte låna ett par, fan va sur jag va... och gissa vad? mina fötter frös till is. jaja, nu ska vi väl göra lite mysigt här och kanse se på nån film, jag och josse vill se systrar i jeans, haah men de va väl inte lisas fovorit precis.
ha en underbar fortsatt kväll/natt
love / rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0