R /

Nu har vi kommit hem från bion, den va inte så jätte bra men den funkade väl att se på. Jag var livrädd, varje gång de sa " poff " ! så hoppade jag till. D kännde som att alla stirrade på oss, vi satt längst fram, va ganska högjudda och alla satt och hoppade till då och då. De va inte riktigt min filmsmak men hadda och vktoria ( som valde filmen ) tyckte den va jätte bra. Ikväll ska jag komma i säng tidigare än går, så natti natti på er din lilla filur.
Der är bara en tillfällig designe på bloggen, tills vi hittar någon som är bra på de hela :)
.PS. I love you

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad såg ni för film? :)

2009-01-06 @ 13:45:47
Postat av: rebecca

kommer inte ihåg va den hette :O)

2009-01-11 @ 19:42:43
URL: http://jessicaochrebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0