R

hej igen, nu sitter jag och lysnar på " if i were a boy" har fasnat vid den igen, har faktiskt tagit fram böckerna nu, men får inte så mycket gjort, man ska vara klar till sida 111 imorn ochj ag är på 109, och sen så har vi so och musik också, hur ska jag hinna?
Musiken är inte så svår, ska välja en grupp att redovisa om, frågaed philip vår musik lärare idag vad han tyckte jag skulle redovisa om, och tillslut så kom vi fram till spice girls. Usch jag hatar att redovisa! jaja de ska nog gå bra.
Jag vet inte men på något sett så känns de inte så seriöst med skolan längre, vi har bärjat ganska lugnt, knappt några läxor. JÄTTE SKÖÖÖNT! hihi.
Juste, jag pratade med Clara, hon och Hedda var och färga håret idag, och hon lura i mig att Hedda hade färgat håret brunt/svart, va tvungen att ringa och kolla om de va sant. haha. Men nu ska jag få nått gjort här .
/ lisas teddybear

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0