one day whitout you are unfair

hej, just nu sitter jag och pratar med jessica i felef, har precis sett på film, den här gången så blev de ps. i love u.
jag satt och grät hela filmen rakt igenom. ( de va faktiskt bra, se den om ni känner för att gråta lite )
Idag vaknade vi tidigare en vanligt, vid 12 tror jag, i segade lite på morgonen stekte oankakor och gjorde oss iårdning.
När vi var klara tog vi bussen in ill stan och skulle byta lite saker, men vi fick inte så mtcket gjort. Lite senare åkte jag hem till mig och clara kom hit, vi satt bara och pratade och jag satte på mig mina lösnaglar. När vi va klara hemma så åkte vi till donken och åt lite, sen kom resten. Vi hade skit rtåkigt kväll, eller iallafall jag, så jag och viktoria gick till 7 eleven och köpte en browni och gick hem till vikkus mamma och åt.
jaja, jag ska upp ganska tidigt imogon så jag ska gå och lägga mig nu.
/ love from rebecca

lite bilden från skidåkningn §

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0