nu va de dags att bli sjuk igen

hej på er. Nu har jag gått & blivit sjuk igen. Men de är ganska skönt att få vila. Jg vankade halv 1 idag, ska äta lite frukost snart. Idag ska jag bara ta de lugnt, kanske plugga lite om jag har några böcker hemma. Men annars ska jag bara se på film och bli FRISK!

Jag får bara skicka 5000 sms i månaden, de är ganska mycket & jag trodde aldrig att jag skulle nå upp ill de. Men nu har jag redan skickat 4975 st, så jag har bara 25 st kvar. Jag kommer aldrig att klara de! greps lite av panik nu bär jag såg de.
Så att alla vet så kan jag snart inte smsa mer. Wellwell, de var allt för mig .
kram / rebecca

lite bilder från i lördags.


fick vänta på bussen i 20 min, jag & hedda

hedda på bussen.

haha! jag hoppade på hedda

matilda :)

sajk, osminkad

en liten fluga

jag & matilda, osminkade & trötta.

Kommentarer
Postat av: matilda

fan vilka hemska bilder på mig! var du tvungen att ta dom fuuuuulaste ? :P hahah, till alla andra: Så där ser jag inte ut! hahah love you rebecca svensk.

2009-01-19 @ 17:40:30
Postat av: matilda

fan vilka hemska bilder på mig! var du tvungen att ta dom fuuuuulaste ? :P hahah, till alla andra: Så där ser jag inte ut! hahah love you rebecca svensk.

2009-01-19 @ 17:40:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0