no one else can speak the words from your lips

hej, nu har jag inte hunni skriva på ett tag, har nämligen inte haft tillgång tilll någon dator.
Våran dans vi var på gick ju inte så jätte bra, vi hamna helt fel, de va som nån slags hippie dadns, men han som styre hela grjen var stört skön, an köde verkligen sitt eget race.  Efter de har de vll inte hänt så mycket, livet på kungsolmen står still. Lisa sov hos mig tills idag, så vi vaknade vid halv 2, eller vi blev väckta. Sen åkte vi in till stan med hennes mamma, ag bytte mina jeans och sen åkte jag och mötte Viktoria, Hedda och emilia. Hedda skulle på restuange med famijen, så jag Vikku och emilia åt på mc. Vi satt kvar därjätte länge och frsökte komma på nått att göra, men vi träffade lite folk sen, och nu är jag äntligen hemma igen.
Imorn, så ska vi åka snow board igen, men måste ju lära sig tills romme. Jag vet inte riktigt vilka som ska me, men hedda  viktoria iallafall.
Nu ska jag sätta på en film och mysa lite..
.PS. I love u

Kommentarer
Postat av: e

när ska du till romme ? (:

2009-01-10 @ 23:28:55
Postat av: rebecca

vi ska dit med skolan, lite innan sportlovet tror jag. vadåra? :) §

2009-01-10 @ 23:48:10
URL: http://jessicaochrebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0