lebb 5

ja godmorgon på er! vi håller på att plocka undan frukosten, men jag smet iväg till datorn och tänkte bara skriva en liten snabbis om gårdagen. Ja vi kom på ett namn till oss fem igår, haha de blev lebb 5.
Men vi hade jätte mysigt igår, vikto´ria spottade mig i håret ocg tillslut så fick jag ge igen. Vi dansade eller hoppade runt och hede jätte kul! Precis som förra gången så hade alla otroligt mycket energi och tillslut så sjönk alla ihop i en hög. Emilia gick härifrån kl 1 tror jag, och vi gick och la oss kl 4 eller nått sånt och gick upp halv 2 tror jag.
Clara kunde inte gå på bio ikväll så de blir bara jag och hedda. Men de blir också mysigt!
Nu ska jag gå och hjälpa till att plocka undan. Bilden kommer såsmåning om.
puss! / rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0