jessica-ränsa tankar

Hejhej,jag har rpecis kommit hem,jag var ute med oskar och niclas,vi köpte mjölk och chocklad lr dom gjorde sedan var vi ute å snackla och kastade snöbollar på bilar lr dom gjorde haha.Imorgon hoppas jag att jag kan träffa Åsa om hon kan förstås.jag ska lägga upp bild i detta inlägg så rebecca inte klagar haha.jag var på bio med dom igår,det är så skönt att komma ut nu,de spelar ingen roll med vilka,jag sysselsäter mig hela tiden så man slipper tänka så mycke på allt.Puss hejdå

gammal bild på mig och camilla,


Kommentarer
Postat av: Simon

Ingen vacker bild

2009-01-10 @ 14:15:31
Postat av: rebecca

vadåra?

2009-01-10 @ 22:49:07
URL: http://jessicaochrebecca.blogg.se/
Postat av: jessica

fuck u simon,ba för ja dissa dig.

2009-01-11 @ 14:37:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0