jessica-litet ryck

Hej,Idag vaknade jag typ halv 10 och tittader på andra avenyn och åt scones,sedan duschade jag med mycket tvål och tvättade håret och tog på brun utan sol,sedan hade jag ansiktsmask och sedan en kräm efter,jag känner mig jätte pigg och lycklig.snart kommer åsa hit,vi ska på bio ikväll fast de blir inte så sent för jag har kommit hem 1 timme försent 3 dagar i rad så jag får inte vara ute så länge,nu fixar jag mina lösnaglar och har precis sytt mitt löshår för klämorna satt dåligt,kyssen

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej jessica jag vet att den här komentaren inte tillhör det här inlägget men jag tog det senaste som jag hittade . hur är det ? asso jag har lite problem hemma just nu så jag kan inte ha kontakt med någon just nu men jag ringer dig så fort jag kan ! men hur har du det ? <3 saknar dig ! och snälla vad du än gör säg inte till bellua du vet hon som snackar med dig ? min kusin ? hon får inte veta att jag snackar med dig på något sätt ! snälla säg inte någonting ! jag kommer få jätte mycket skit då ! puss älskarej ! och saknar dig som fan !

2009-02-09 @ 09:09:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0