Jessica-lite kläder

Hejhej,idag så ska jag itne göra nått speciellt,gå promenad själv,dricka caffe med daim smak,haha det smakar oboy så det är jätte gott,fast detta är mycket godare än oboy.Jag åt lite myssig frukost med familjen idag sän spelade jag och min lillebror guitar heroe fast ahn var bättre än jag så jag blev lite suris.imorgon ska jag vara med Åsa,ingen aning om vad vi ska göra men aja.Jag saknar Mikael skit mycket nu,nu ere bara 2 veckor och typ 3 dagar inan han kommer hem.baajs,hur ska jag klara det.Här kommer bilder på lite tröjor som jag fick av philippa Berg på nyår,jag köpte 2 för 50 kr,jag har inte bild på allt.
en svart fredperry
nån rosa tröja,inget märke
en lilenscott tror jag(ingen bra stavning på det haha) jag är ju inte direkt bra på märken.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahaha köper kläder av för 50 kr

2009-01-05 @ 03:03:25
Postat av: rebecca

jupp, jessica fyndar bra :P §

2009-01-05 @ 13:39:43
URL: http://jessicaochrebecca.blogg.se/
Postat av: dedu

lyle&scott ^^.

2009-01-06 @ 19:42:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0