jessica-igår,idag

Hej,
Igår så köpte jag och Åsa typ 6 bullar haha.Vi åt dom och drack cider medans vi kollade på pirates of the carabieen.Sedan gick vi ut och träffade louise och åt på mc och snackade.Sän gick ja å louise hem till mig å skulle spela guitar heroe men hon skulle dra direkt så .Idag så gick ajg upp vid 10 typ och min morsa och lillebror sskulle till judan skogen oc dom tvingade med mig så jag tog me mig Åsa.Vi hittade apträdet(som vissa känner till) så klätrade jag i det,sedan hittade vi kilarnas läger osv,lite roligt.Sedan åkte vi till solna centrum å träffade några killkompisar.Louise skulle sova hos mig men hon fick inte för min morsa för vi skulle tydligen låta för mycke så jag sover hos Åsa idag,vi ska på bio på kvällen sän.Nu sitter snälla jessica och försöker fixa ragg till Åsa från gottland men han ville tydligen haffa mig men jag kämpar.Åsa kallade mig att jag var sjuk i huvet,jag ble jätte ledsen faktiskt.HAHA men jag kan ta det.Nu ska vi kolla bilder puss på mun

Kommentarer
Postat av: rebecca

va tasktig du är, ofta man skriver att han vill haffa mig istället...

2009-01-03 @ 01:00:46
URL: http://jessicaochrebecca.blogg.se/
Postat av: Anonym

håller med rebecca!

2009-01-03 @ 14:41:38
Postat av: Jessica

sorry,de var inte menat så mot åsa,men jag tror inte hon tog illa upp,isåfall så kan hon säga det,hon var med när jag skrev.

2009-01-03 @ 22:54:56
URL: http://jessicaochrebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0