jag ska köpa vingar för pengarna

Om jag skulle kunna göpa vingar för pengarna så skulle jag göra de. Jag sjulle ta dig vart du än ville. För min högsta önskan är bara att du ska må bra. Jag har aldrig gjort nått för att såra dig. Om jag så kunde så skulle jag vilja köpa hela världen till dig och sedan slälla allt till rätta. De finns alltid en början och ett slut, men vi har inte kommit till sluten än, även fast de kanske känns så ibland. Men aldrig att jag skulle ge upp nu, aldrig att jag skulle ge upp har vi har. Jag vet inte vad jag ska göra för att ställa allt till rätta, jag kan inte ändra på varända litet fel på mig, men jag kan bättra mig, och de kan du också. De kommer aldrig funka om vi inte kämpar. jag älskar dig oavsett vad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0