...

hej, nu har jag kommite hem för ett tag sen, vi har druckit varm oboy och ätit mackor! jätte mysigt! hihi.
Som jag sa innan så har jag bara tagit de lugnt hela dan och slappat hemma. Sen träffade jag hedda och vi åkte till fridhemsplan och träffade massor av folk. Efter vi hade gått kungsholmen runt skulla allt på nån fest på brommaolan... Men jag och hedda kännde inte riktigt för de så vi drog hem till gurra, joccie va där också, men där stannade vi inte så länge, kände oss inte speciellt välkommna så vi drog. Vi fick vänta på bussen i 20 minuter, fan va irriterande... men vi hade lite roligt där ändå, tog lite bilder och så. Igentligen skulle vi ham till timur, men kl han bli halv 11 och jag skulle hämta upp matildapåvägen hem, så jag skit i att åka dit. MAtilda sover här inatt, ska bli jätte mysigt, imorn ska vi bara ta de kugnt och ha mysigt. Och lite senare så ska jag nog ta en fika med Clara tror jag.
Igår är historia, idag är en gåva, & imorgon är en dröm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0