ekerö

hej, Nu ska vi snart åka hem från Ekerö snart, vi firade Emilia här igår, de va jag Hedda, Viktoria, Clara, Jessica och Amelia. Vi åt tacos och hade de jätte mysigt, de har varit många tjej kvällar nu på sistone :)
När vi skulle sova så satte vi på en film, alla gick och la sig förutom jag, Hedda och cLara, vi höll oss vakna och filmen slutade lyckligt! haha vi drog av Viktoria täcket när hon sov, hon ha´,nade i chock tillstond, haha fan va roligt ! FEter ett tag när alla hade lugnat ner sig så skulle Emllia klia Hedda och Clara på ryggen, jag vet inte vad som hände men på något sett så lyckades Hedda spräcka Claras läpp, Emilia höll på att garva ihäl sig och stängde sig rakt dak med ryggen i bordet, så de blev en dramatisk kväll när allt hade ont. Emilia tog allt täcke inatt, så hag har legat med en film, men imornse hoppade jag upp till Viktoria. Nu ska vi börja dra oss hemmot, vi ska på bio litre sanare, vi ska se "i taket lyser stjärnorna"
... Jag kommer lägga in bilder från igår kväll när jag kommer hem. Juste, Hedda, Viktoria & Clara fick för sig nått sjukt igår, dom ska klä ut sig när vi ska på bio, Hedda ska vara riktigt flickig, Vikku ska vara en hippie, haha och Clara kommer jag inte riktigt ihåg. 
puss ! / rebecca

"I taket lyser stjärnorna"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0