18 januari

hej, nu är jag hemma igen. Har varit med Hedda & Viktoria hela dan. Vi har haft jätte mysigt! Jag mötte dom kl 3 vid sl center & sen gick vi och satte oss på ett fik, efter de har vi bara gått runt i lite affärer. Jag & Hedda åt middag på MC, hihi somvanligt.


Jag kanske ska färga håret ikväll :) jag ska slinga de lite ljusare, men de står att de inte är till för mörkbrunt hår, vilket betyder att de inte är till för mig. Men jag är så trött på mitt hår, vill göra nån förändring. Jag ska köpa nya extensions nu & då är de lite onödigt att köpa i samma hårfärg tycker jag. Men jag tror jag chansar på dehär så får vi se hur de blir & jag får gå utan extensions ett tag .
Nu är de dags att plugga lite igen, skönt att slppa de lite senare ikväll.
LOVE

lite bilden från sommaren 08
ta mig tillbaks!!!!

Kommentarer
Postat av: Simon berg

Sistea bilden var fin

2009-01-22 @ 17:48:53
URL: http://markets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0