lycklig & har ont i hela kroppen!

heej!
Clara sov här inatt! vi gick och köpte chips och godis, muums!
Imorse gick vi upp halv 5! jag förstår inte själv hur jag kunde gå upp då, eller jag mårnade mig kanske i 20 min, medans Clara vaknade jätte migg med ett ryck, tände lampan och de första hon gjorde av att smina sig, förstår ni? haha.
Bussen till kungsberget gick kvart i 7 så vi var där halv tror jag, sen tog det 2 och en halv timme dit, vi satt längstbak, de va jätte skönt.
Jaja, när vi var framme så skulle fi hyra allt, men Hedda, lotta & Vikku glömde mig vid bussen så jag fick panik ett tag, men sen stog Hedda i kö med mig, snälla av henne va :)
Viktoria ringde mig och hade panik, haha då hade hon ramlat av knapp liften i barnbackan 2 gånger, så hon kom till mig så åkte jag Hedda & Vikku i världens minsta backe. Men vi gick ganska snat över till barnbacken och övade lite, hihi, som sagt de va ju faktiskt ara andra gången på snowboard. Mina fötter krampade så jag och Lotta satte oss inne vid resturangen i en timme och värmde oss och åt ! Efter dom andra också hade ätit och alla var klara så blev jag upp tvingad i sitt liften! haha panik ! men de gick faktiskt riktigt bra, jag är stålt över mig själv, men där åkte vi upp och ner några gånger. Först va backen röd men sen blev den blå, jag åkte ner utan att ramla för hela acken, ara satte mig lite ner ibland. Ja de va väll inte så mycket mer att skriva om, eller juste, Hedda tappade andan så jag och Vikku satt med henne i backen tills det blev bättre. På vägen hem så låg vi alla fem i en hög på varandra och sov, jag låg underst och jag kan inte säga mer en att jag hade riktigt ont när vi skulle kliva av.
Nu ska jag plugga, plugga, plugga! fan va tråkigt, men men ibland måste man, jag belönar mig själv med en film efter.
/ en rebecca som har ordentligt med ont !
Ps. bilder kommer såsmåning om :) §

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0