lite frågor jag svarar på, läs om du vill veta lite om mig :)

Vilken hårfärg har du? ; Mörk brunt

Vilken ögonfärg har du? ; Dom är bruna dom med.

Favorit rätt ? ; vet ej, är inte så kräsen..

Favorit färg ? ; Jag har ingen där heller.

Pojkvän ? ; Nepp, jag är ensam stående

Bästavän ? ; Jag kallar inte nån för min bästa vän, Men jag trivs riktigt bra med Hedda, Emilia, Clara & Viktoria. Och så pontus såklart.

Har du haft sex ? ; Jupp de har jag.


Har du strulat med en tjej ? ; nja, ..


Har du tänkt att du är lebb ? ; Nej inte att jag är ledd, men kanske hur de skulle vara.


Är du kär i nån just nu ? ; Nej, de är jag inte.


Vad har du i IQ ? ; De va längesen jag gjorde me testet, men då hade jag 89 .


Vem/ Vilka berättar du allt för ? ; Jessica, bara.

När va senast du grät ? ; Idag

Hur många har du varit tillsammans med ? ; Några, men mitt första seriösa var med Micke.

Vem var din senaste kille ? ; Mikael.

Vem har du kännt längst ? ; Åsa, i 13 år tror jag.

Har du varit riktigt kär ? ; jaa! de har jag verkligen varit !

HAHA jaa, jag har samlat iop lite frågor från olika tester. Och dom här tyckte jag var lite personliga.
/ love from rebecca


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahahah man kan inte ha 89% i IQ dumbass

2009-02-05 @ 21:22:24
Postat av: Anonym

varför inte? jag hade ju d?

2009-02-05 @ 21:53:49
URL: http://jessicaochrebecca.blogg.se/
Postat av: jessica

haha lr hur jag var med när du pröva å du hade de?:S vem ere som e dumbass egentligen haha

2009-02-06 @ 22:59:13
URL: http://jessicaochrebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0