jessica

Hej,ja nu tänkte jag lägga in lite små privata saker om mig.Jag är ju så dålig på vad jag ''får'' skriva och inte.Ibland kan ja skriva lite för privata grejer och så blir det bara klagomål,har kanske inte skrivit så mycket privat här i bloggen men jag skulle kunna skriva mina inersta tankar nästan alla elafall.en öppen människa kanske,haha.Här kommer lite privat som ni kan unna er.<3

1. tycker du om någon just nu? - hm ah

2. har du haft sex idag?
-nej hih

3. betydde ditt senaste samlag någonting för dig?
- ja

4. tror du på kärlek vid första ögonkastet?
- ja faktiskt mitt senaste förhållande tycker jag bygger på de,

5. har du varit gravid?
-nej som tur inte

6. har du fått ditt hjärta krossat?
- japp

7. vem hade du senast sex med?
- mitt ex

8. har du fått ett sugmärke?
- yes

9. har du gråtit över kärlek?
- ja det har jag..

10. vem delade du senast säng med?
- mitt x fast vi sov inte,asså nu missupfattar nog alla haha.

11. har du drömt om någon du tycker om?
- haha ja men man drömer inte alltid det man vill!

12. om du tycker om någon nu, vet den personen om det?
-japp

13. har du haft sex på fyllan?
- nej har lixom inte blivit full

14. har du någonsin känt dig utnyttjad?
- ja de har jag

15. har du haft trekant?
- nej

16. har du haft sex med någon du knappt känner?
- nej

17. hur många gånger har du haft sex under ett dygn?
- 1

18. gillar du att bli kysst på halsen?
ja:)

19. är kärlek viktigt för dig?ja värkligen,om man inte är älskad av nån är livet värdelöst


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0