jessica

haha gillar att bjuda på mig själv,ibland elafall haha men det är inte ofta men nu gör jag det,här är lite mer frågor,snodde Rebeccas ide.<3

har du någon gång testat droger: nej
har du sovit i samma säng med samma kön: ja många gånger
har du hånglat med samma kön nångång: nepp
har du rymt hemifrån: ja,när jag var liten så satte jag mig utanför huset haha
har du legat på akuten:nej
har du svikit någon:ja
har du tänkt tanken att mörda någon: ja fast ja skulle ja ladrig göra det
har du varit i slagsmål: nej bara puttade 1 tjej i typ 4an haha
har du haft sex senaste månaderna: m
vill du ha barn:kanske,barn värkar så jävla jobbiga,hade aldrig viljat ha en tonåring eller föda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0