jess- de blev söder

Hej,Idag åkte jag ovh Åsa till söder,först skulle vi till kistan men så kom det nån blatte(ursäkta uttrycket) och typ trillade på mig med flit för han kastade sig på mig,ja tror han försökte ta min mobil sän började han ba oj förlåt å sän typ flirta med mig,Då ville jag inte till kista längre,så skulle vi till UM men vi orkade inte så då ville Åsa till globen men jag orkade itne så vi gick av vid ringen och kollade på grejer sän fick Åsa ont i magen och ville inte vara i stan längre så vi åkte hem.Jag kollade på film å snackade i telle,PUSS
                                     

                                     

                                     

                                     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0