fradag-lördag

Hej. Har inte kunnit skriva så mycket nu. Men jag tänkte skriva lite om gårdagen. Efter skolan åkte vi alla fem tjejor hem till mig och hade klädesbyte, jätte kul faktiskt ! sen började vi göra oss iårdning, jag & emilia badade och emilia skulle tvätta mitt hår, gick inge vidare tänkte jag bara säga. Vid 7 nån gång drog vi ut och åt middag på donken, hihi. Och sen på kvällen hade vi bara riktigt kul ! haha.
Alla sov ho mig, och vi vaknade väl vid halv 11 nån gång & mårnade oss i en timme sen åt vi frukost och efter de så gick vi och la oss igen :)
Men VIktoria är ensam hemma ikväll så jag ska äta middag hos henne ikväll & sen så kommer Hedda lite senare. Jag vet inte vad i ska göra men nått hittar vi säkert på.
Puss ! / rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0