ett ögonblick, ett minne, en känsla & en kärlek

" De säger att tiden läker alla sår, men de ror jag inte på. Men jag vet att dom slutar blöda för eller senare, men ärren kommer man alldtig att ha kvar. Hur lång tid de än kommer att ta så kommer du alltid finnas kvar, du kommer finnas i mitt hjärta & jag kommer att minnas dig som nått bra, jag kommer berättaom dig stålt & berätta allt du gjorde & hur bra du fick mig att må. Jag saknar dig lisa, nej de gör jag inte.. jag saknar min bästavän. Jag saknar min bästavän som sa att hon älskade mig & som trodde på ett föralltid, som trodde på ett föralltid med mig.
De finns ingnen som kan ta ifrån mig den kärlek som jag gett till dig, den är din & jag ångrar ingnting. "


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0