Åsa här!

Tjaa ! Kom hem för ett tag sen, jag mår inte så bra så jag var tvungen att dra hem. Min mage tog död på mig !
Jessica och jag skulle först till Kista men sen ville inte Jessica dit så vi drog till Skanstull istället och kolla lite på kläder osv.
Idag kommer jag nog sitta hemma själv med Rebeccas mjukisdress som hon så gulligt lånade ut till mig, men det låter ganska skönt att bara sitta och mysa i soffa så man blir bättre till imorgon!  Juste det var en fett konstig kille som typ sprang in i mig & Jessica med flit.Haah!

Dagens vill ha:
Nya kläder!!
Dagens klädsel: Tubkjol,vitt linne, rosa kofta,leggings.
Dagens smink:  Foundation,rouge,mascara,ögonskugga.
Dagens frisyr:  Utsläppt.
Dagens händelser: Typ kille som sprang in i oss Haah
Dagens låt: ''Dead and gone''.
Dagens planer: Vet ej.
Dagens saknad: Sommaren.
Dagens dummaste: Ingen.
Dagens roligaste: Rebecca på bilden eller nåt.
Dagens favorit: ?
Dagens köp: Hur många chokladbollar som helst!
Dagens godis: Äter inte godis.
Dagens dryck: Saft.
Dgens läsning: Ingenting.
Dagens humör: Glad men ont i magen.
Dagens ord: ?
Dagens ont: Magen!
puss på er // Åsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0