rebecca&jessica

Hej hopp,
vi har precis startat en blogg tillsammans men vi har inte hunnigt göra nått med den ensålänge, va har lite svårt att fatta men det löser sig nog. Idag har vi inte gjort så mycket vi skulle tagit en promenad men det regnade så,så vi tog bussen till fridhemsplan, på bussen träffade vi Amelia hon skulle äta lunch med sin mamma. Vi gick in på HM & sen orkade vi inte va kvar längre så vi gick hem till jessica & bakade en chokladkaka, fast det var bara jess som bakade & jag satt & försökte fatta det här med bloggen. PUSS / J & R

Kommentarer
Postat av: rebecca

ser ni hur brun jag var på den bilden!?!

2008-11-06 @ 18:36:26
Postat av: jessica

hah emn gumman vi har ju gjort om färgen asså jag ahr ändrat skörpan så jag ser fan brun ut där men på riktit var vi riktiga blekfisar:P

2008-11-20 @ 13:47:36
URL: http://essann.blogg.se/
Postat av: rebecca

BLABLABLA, så är de inte alls! jag var så brun mitt på vintern!

2008-11-20 @ 20:59:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0