jessica- godkväll

tjubree;)
Som ni ser i det tidigare inlägget så följde jag med till rebeccas kussar på släktmiddag,Middan var god å rebban åt as mycke.
VI satt i ellens rum och satte på disney låtar man fick en sån härlig feeling av det. Lite senare på kvällen så spelade vi wii, först var jag skit dålig men sedan blev jag jätte bra faktiskt. I bilen så skedde det en liten kattastrof men jag ska nog inte säga vad, haha. Me ja höll på att frysa ihjäl elafall. Nu sitter jag här i Rebeccas säng och skriver mitt första nlägg i denna blogg medans rebecca den beservisern sitter och rättar allt. Haha.

många kramar jessipessi bajskorv.

Kommentarer
Postat av: rebecca

haha, det är inte mitt fel att du skriver fel hela tiden :P <3

2008-11-01 @ 00:35:27
URL: http://jessicaochrebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0