rebecca- voldgästad

tjabalaba!
Nu har vi preis ätit, jag har fått gått och hämta min lillebror hos hans kompis, de är sjukt kallt ute höll på att frysa ihäl och pontus höll på att frysa kuken av sig sa han och de va de ända man fick höra hela vägen.
Som sagt har jag ju bara varit hemma och haft ont,grymt tråkitg och deppigt men så blir man självklart voldgästad av lisa som också har bjudit in Viktor och pontus, haha. Först fatt vi bara och pratade och tände ljus och äldade upp typ 20 tändstickor, sen så gjorde vi nått pinsamt och sjukt men jag är tvungen att berätta, vi la ut handdukar på hela bordet i köket och sen tog vi varset glas vatten och så skulle vi se vem som kunde ha de längst i munnen utan att börja garva och spotta ut de, men de slutade me att alla bara sprutade på varandra, pontus spottade mig i örat två gånger och lisa sprutade in i hans mun, viktor klarade sig bäst och jag och pontus blev blötast, sen var klockan redan helv sex och jag var tvungen att gå och hämta mille, så pontus och viktor följde me mig och lisa gick hem. Jag kanske ska ut ikväll, men jag tor inte de för att de är så sjukt kallt så de är skönare att stanna hemma.

Jag vet att ni älskar mig '

Kommentarer
Postat av: JESSICA

2008-11-17 @ 21:12:46
URL: http://jessicaochrebeccva.blgg.s
Postat av: Jessica

HAHA tar du din min och åsas lek va:O:@ :P<333

2008-11-17 @ 21:14:09
URL: http://jessicaochrebecca.blogg.se/
Postat av: Anonym

vadå din och åsas lek?

de va du jag ock pontus ju,

fy fan

2008-11-18 @ 17:57:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0