rebecca- they don´t remember

hellu, rebecca här! nu är jag hemma hos viktor igen med pontus också såklart, dom kollar på tv och jag sitter bara vid datorn somvanligt, jag är en liten data nörd men inget gämfört med benjamin . Jag måste va hemma halv 10,  för mina föräldrar tycker att jag är ute för mycket och att jag ska sitta inna och plugga ihäl mig, snälla jag är ingen jävla robbot som kan sitta och prenta in saker i mitt huvud hela dagarna. Men de tror dom precis som dom flästa andra föräldrar tror jag. Jag lovar som kommer inte ihåg hur de va att vara liten, jag tror alla absolut inte ville bli som sina föräldrar när dom va små, men varför blir man de då?
jag vill inte växa upp och bli som dom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0