rebecca svensk <3 lisa csatho

tjohejsan, mitt namn är lisa och jag tänkte bara förklara mina ord till rebecca lite.. alla som inte känner henne så säger jag ; fy skäms på er. hur klarar ni er? jag fattar inte mig på det!. för rebecca är en helt stört snäll rolig gullig känslosam knäpp och galen person som man alltid får kul med, man behöver inte vara ute med allt och alla för att ha kul med henne, man kan bara vara hemma och ta det lugnt och ''baka lussebullar'' för det är det som vänner är till för, inte bara dra ut och dricka för att ha kul, vissa verkar tro att det inte går men vi är beviset!  yes det är vi. menmen .. jag är glad att jag har henne BARA jag, så backa undan för INGEN jag menar INGEN rör henne för då.. jag vet inte men då jävlar säger jag bara!. men nu ska jag sätta mig och krama min  underbara vän rebecca i soffan  och bara mysa och prata! så puss på er alla snälla, / Lisa csatho (www.promised.bloggs.se)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0