rebecca- sluta driva!

tjabalabba, nu har jag precis kommigt hem från stan, jag va där med lisa,linnea och emilia, jag emilia och linnea gick och köpte löshår till emilia, medans lisa var nån annanstans, hon försvan lite där ett tag.
Idag i skolan har vi haft so förhör, jag hade inte övat men jag klarade ändå 16 st, med lite hjälp. Sen gick jag upp till Linnea och lite senare kom viktoria, vi väntade på emilia som gjorde sitt omprov i engelska, och så va de ett litet äckel om sprang in och börja driva om allt med micke och så, de är så jävla barnsligt, jag fattar inte hur ni orkar.
Ikväll ska jag kanske åka hem till jessica och göra lite engelska eller så ringer jag och får lite tips, jag fattade inte vad man skulle göra.
här kommer lite bilder från min fina dag ...


Kommentarer
Postat av: Linnea

ååååååååååååååååååhh ta bort den sista rebecca

2008-11-12 @ 19:34:48
URL: http://promised.blogg.se/
Postat av: rebecca

haha nej, du va jätte söt!

2008-11-13 @ 19:04:07
Postat av: rebecca

linnea du har jävligt fula bilder på mig också ! haha <3

2008-11-13 @ 19:04:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0