rebecca- sjukling

Godmorgon, alla glada människor! nu har jag precs gott upp och jag har sån mensverk så jag håller på att dö, jag kan knappt gå och pappa tyckte att jag skulle gå till skolan ändå, men nej jag vägrade. Jag har otroligt tråkigt jag sitter bara i soffa med datorn och kållar på nått depremerande pogram på tvn, men de är ganska skönt att bara va hemma och vila idag, igår lovade jag mig själv att gå och lägga mig tidigt , men så blev det inte riktigt utan jag hade så ont så att jag inte kunde somna. Idag åkte susanna och elise hem till skåne igen, de va kul och mysigt att dom va här, även fast jag knappt träffa dom.
Nu ska jag äta lite frukost! shubulu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0