rebecca- shopping!

hej hopp!, idag har vi ju haft studie dag så skönt! Igentligen skulle jag ju träffa lite kompisar men jag orkade inte rikigt så jag mamma och mximilian åkte till kista galleria och köpte lite saker, maximilian köpte en overål och ett par vantar och jag köte en jacka från 2 tröjor och en mössa. Jag är ganska nöjd faktiskt, förutom att jackan va lite för lång hade ingen söm i midjan och hade lite grön/brun färg, jag skulle vilja ha den lite mörkare. Men om jag inte hade köpt den så hade jag behövt ha min jacka från förra året som är den fulaste jag sett, och så fick jessica låta min canade goose iår, den va kort så jag ville inte ha den längre. Vi kom hem halv 8 idag så nu har vi precis ätit och så spelade vi ett litet spel som mille hade.
Här kommer lite bilder på de jag köpte, hittade inte på allt.

ganska speciell, men jag tyckte den va gullig :)                          

den ser ganska rolig ut där, men den är ganska fin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0