rebecca- redan trött på skolan.

Heej.
just nu sitter jag och pluggar och håller på att dö av tråk! Idag var första dan efter lovet, jag är redan helt slut och orkar verkligen inte en dag tll, jag kommer gå in i väggen eller få lunginflamation och ligge hemma i några månader, gör allt för att få slippa skolan .visst det var lite kul att träffa alla även fast jag varigt me nästan alla på lovet. Det hände lite så mycket idag vi jobbade på som vanligt och få självklart jätte mycket att göra redan nu. Efter skolan gick jag Lisa (världens finaste människa) och jessicaJ en väldigt fin person hon me, och fikade, lisa va otroligt jobbig orkade inte me henna och försökte bara ignorera men då började hon kasta vatten på mig så jag fick ett litet utbrott! . Sen gick vi hem till gurra och gjorde inte så mycket, vi trängde ihop oss fem stycken i hans säng och bara pratade. Men jag har 30 glosor och musik prov så jag måste plugga lite nu . jag och jessica ska bli bättre på att ladda upp bilder och vi ska designa vår blogg.

love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0