rebecca- pluggar

shuue!
Nu sitter jag och åsa och pluggar, hon läser högt för mig, jag är inte så me kan man säga. Vi har druckigt varm oboy och ätit en macka. Vi har fysik pror på onsdag jag fattar inte ett skit, de går bara inte att få in, jag kommer gå under. De är så jävla mycke just nu. Jag är så trött på skolan så de inte är sant! . Vi har so förhör tills imorn, som vi fick reda på idag och sen har vi engelska läxa tills på onsdag. Men man måste göra allt till de bästa, lisa hade lite tips, som jag tästade, Man ska sätte på bra musik, ganska lågt, äta ben&jerry glass och lite annat, men jag åt bara en där jävla glassen oavbrutet och han aldrig konsentrera mig på att plugga, men det funkar säkert för vissa.
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0