rebecca- mamma mia

hej nu har jag pontus och viktor kommit hem till lisa och vi sitter och kollar på mamma mia, pontus och viktor tycker den är jätte dålig, dom tycker bara att de är gamla tanter som try to be sexy, fast de är ju lite så. Lisa ska snart på nått möte i skolan och träffa nån ny matleveratör, jag vet inte varför men hon ät med i elevlådet. Idag har varit en jätte skön dag, imorse på engelskan kollade vi på fjortonsuger, och på slöjden hade vi skapande skola som jag och jess gick med idag, sem hade vi matte och kom lite sent men vi skulle bara redovisa några uoogifter och sem hade vi lunch och efter de så hade vi kör, som jag också gick med i idag, och sen slutade vi, fy fan vilken skön dag! .
Efter skolan ¨kte jag hem till viktor, där va redan simon, john och pontus och sen drig vi och voldgästa lisa för att hämnas från igår, aja nu har pontus och viktor dragit och de ska vi också göra snart,
all min kärlak / rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0