rebecca- jessica mitt hjärta

shulululu. nu är jag med jessica och vi har de jätte mysigt, jag sitter i en sackosäck och jessan ligger i mamma och pappas säng. Vi ska snart laga lite mat, och sen ska vi dra, jessica ligger och pratar som bvara den man hinner knappt säga nått, hon är lite nervös och har ont i magen. vet faktiskt inte varfrö, tänkte också bara säga att den här tjejen jessica är underbat och sjukt rolig att vara med! jag älskar dig jessica.  jag har inte så mycket att skriva nu så bajs bajs !




Kommentarer
Postat av: JESSICA

Jag älsakr dig mer Rebecca,du är en trogen vän.PUSS PÅ DIG SOLSTRÅLE

2008-11-15 @ 20:50:41
URL: http://jessicaochrebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0