rebecca- mysig lördag

Det blev en riktigt lyckad lödag igår,eller jag tycker iallafall de. .På dan igår var jag  och åkte skridskor med jessica och lisa, de va jätte mysigt och några höll på och ta jessica på rumpan hela tiden så jag åkte först fram och gjorde bort mig totalt och sen sa jag att jag skulle slå dom om dom gjorde de igen men de va lisa som slog honom istället. Sen åkte jag och lisa hem och gick på en sushi resturange. På kvällen gick vi hem till lisa, vi hade de bra och kul , hihi. Idag är jag riktigt trött. Nu sitter jag och pratar med lisa i telef och hon håller på att frysa ihjäl. nu ska jag sluta skriva och bli social i telefon.
pussar och kramar

Kommentarer
Postat av: lisa csatho

fyfabian vad det var kul :)<3

2008-11-16 @ 23:07:01
URL: http://promised.blogg.se/
Postat av: rebecca

haha jaaaaa!<3

2008-11-17 @ 10:06:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0