rebecca- jag älskar min lisa

Hej, nu har jag precis varigt me min lisa och följt henne en blit hem, vi har inte gjort alls mycket ingen va riktigt på sitt bästa humör så vi satt bara och pratade och åt mackor, det har varigt en riktigt dålig dag och sen när jag träffade lisa så blev allt bra igen, hon får mig på ett sånt jävla bra humör, de går nästan inte att va ledsen så länge med dig.
Nu ska jag snart äta och börja plugga lite, men jag ville bara säga ett stort tack till dig lisa för att du är en underbar människa.

puss      

här har vi en bild på henne, världens finaste människa!

Kommentarer
Postat av: lisa csatho

rebecca du är ännu bättre än mig på alla sätt.. man kan nästa säga att du räddade mitt liv, för det är det du gör, du finns där för mig hela tiden och värmer mig med dina fina ord. du har verkligen ett hjärta av guld, för mig är du helig. tro mig jag finns för dig alltid och kommer alltid att göra, i mina ögon har du allt, du är en trogen äkta vän!

2008-11-12 @ 16:39:07
URL: http://promised.blogg.se/
Postat av: rebecca

älskling dina ord värmer, du vet att jag älskar dig. 3 ord räcker

2008-11-13 @ 19:06:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0