rebecca- hemma hos jessica

Nu har vi presic ätit frukot, haha ganska sent blev det men aja. NU står Åsa och jessica och diskar jag ska hjälpa dom snart. Vi åt toast och varm oboy, fast oboyen var slut så vi fick blanda kakao med socker, de blev jätte sött och äckligt.
Nu ska vi göra oss i årdning, sminka oss och så, vi har bara en halv timme på oss så vi måste ta och skynda oss lite.
Ikväll måste jag va hemma och plugga till musik provet, för om jag inte lir godkännd kommer mina föräldrar lacka ur på riktigt, don tycker inte att jag tar skolan påalvar men det gör jag, dom tror typ att jag vill ha ig men dom fattar inte att jag faktiskt försöker , eller så vägrar dom bara inse det.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0