rebecca- good luck bitch

Hej hallihoppa! nu sitter jg och pluggar ite i köket medans mamma lagr mat, mn hon gnäller mest över att jag har för hög musik, vi har fucking matte prov på vå kapittel på fredag, jag säger bara lycka till till mig!
Jag vet inte vad jag ska öva på ju, jäg kollar ner i boken ett tag  och säger att jag är klar, de funkar alltid, men sen går de ju som de går på proven. Idag har det sovanligt varit snöbollskrig på skolan, och idag va jag me, fast lite på sidan men jag lyckader mula jess och nästan åsa, dom två hade bildat pakt mot mig, men jag og dom lätt ändå.
Efter skolan så skulle jag och pontus gå och fika och så mötte vi michaela och lill adam påvägen så dom följe me oss, och sen kom viktor också. Där satt vi ganska länge faktiskt och bara pratade och hade det mysigt.
Nu ska jag äta lite med familjen,
äta bör man annars dör man / R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0