rebecca- gick 100 mil !

Godmorgon! Haha nu har jag precis vaknat och lisa sover fortfarande å jag tänkte passa på om att skrva lite om igår också, efter som att jag inte han det igår för att jag och lisa skulle ha lite mysigt. Igår sov jess hos mig och vi vaknade ganska tidigt eftersom att jess inte kan sova längre en till kl nio... sen duschade vi och fixade oss lite, Jessica skulle till en kyrkogård med familjen så jag ringde john och han kom hem till mig och sen drog vi hem till Kim med simon och max. När vi kom din tittade vi på världens dåligaste film ! sen ringde lisa,viktor och acke och alla tre vile komma dit så dom kom lite senare.
Vi gick hem till lisa vid 6 tror jag, och sen så åt jag där. Efter middan stack vi ut och åkte hem till z, på odenplan. Det var skit tråkigt där så jag och lisa drog där ifrån & så köpte vi en bulle madans vi gick vilse, vi letade efter odenplans tunelbansstation så vi gick runt och letade ett tag, sen frågade vi några var närmsta tunelbana låg och då hade vi gått ända till vallhallavägen, asso det är ju skit långt ! haha. sen kom vi hem tillslut och somvanligt kockade vi makaroner som blev jätte äckliga och så gjorde vi en salad ock tittade på shrek, fast vi blev så trötta så att vi stängde av.
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0