rebecca- fuck life

Jag orkar inte me att du ska hålla på längre, de räcker och det börjar till och me bli ditt fel. De är ju du som får mig att ge upp de här, och det är du som är orsaken till att jag kanske kommer sticka. Jag älskar dig och de kommer jag alltid att göra,för vi är en familj och vi hör ihop, men all den skit jag får sitta och ta imot från dig orkar jag inte me. Allt tjat om att man bara en en jobbig 14 åring som förstör för familjen, som får er dag att sjunka till botten, så kanske de är i era ögon, men allt jag vill är att ha de som förr och jag kämpar, just nu inte för er utan för mig, och när jag har lyckats me de så kan allt bli bra här igen.
Men hur kul tror ni de är för mig att höra om de här? ni sger att jag är självlisk och bara tänker på mig själv, ni ser inte saker som är bra. Jag vill och jag försöker, försök att se de.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0