rebecca- förstasnön

Hej, nu sitter jag i min säng med min kusin susanna och hennes kompis Elise, nu har äntligen den första snön kommit, den kommer lite då och då, igår sov jag hos lisa och viktor och josse va där, dom gick vid 12 nånting, imorse gick vi upp kl 11 för att pappa ringde och väckte mig för att jag skulle va hemma kl 12 för att träffa dom, vi gjorde lite frukost och sen gick jag hem och så fikade vi lite me familjen och nu sitter vi här i sängen och kollar om jag och sanna är lika, snart ska vi gå till vovo och köpa frallor och göra varm choklad och ikväll ska vi äta fondue, så vi ska bara ta de lugnt och mysa lite idag.
see you later alligator

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0