rebecca- Farsdag

tjingeling, och dogmorgon alla, jag är uppe ganska tidigt idag, har precis grattat pappa på fars dag och nu sitter jag i deras säng och nästan somnar. Igår va vi ju barnvakter till min kusin, han har ån jävla energ, de är helt oroligt. Men vi såg hela förestälminen och fick sitta på ett hårt bord, och samson blev ledsen och de blev lite kaous på slutet.
På väg till teatern åkte jag och lisa lite skridskor, haha jag kan inte bromsa.
Snart kommer min syster och kusin hit och ska äta frukost och sen så kommer släckten ochska fira maximilian.
Nu ska jag gå och väcka lisafisa som fortfarande ligger inne och sover.
puss

Kommentarer
Postat av: M.

när är det mammas dag? ['a]<3

2008-11-09 @ 17:15:28
Postat av: matilda

hej rebecca , gratta maxi från mig (;

<3 jag älskar dig sis

2008-11-09 @ 20:14:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0