rebecca- emilia åkte in till akuten hon fick en blödning.

Hej, nu har jag precis kommigt hem, tråkig dag i skolan,  Molly kom till vår skola och vi gick hem till åsa och åt lite melis, sen skulle vi in till stan och när vi va påväg till tunelbanan så mötte vi emilia,lotte,hedda och amelia och när jag skulle säga hej så sa ja att dom skulle vänta men då bara stack dom från mig, jag blev jätte sur, sen ringde dom och fråga vart jag var och då satt dom på tunelbanan och då la jag bara på, orkade inte me att prata me dom, jag tycker bara de är jätte taskigt att sticka och skita i att säga nått.
Vi gjorde vi en brasa och värmde våra händer, emilia stog på huk förlänge, hon har en knöl i benet som låste sig, så hon kunde inte gå. Hon hängde på mig och haltade in i uppeholsrummet och där låg vi vi nog i 2 timmar tills hennes pappa kom och skulle skussa henne in till akuten, vi fick varsen filt en pirog och 2 chokladbollar och så sjöng vi singstar, de va mysigt förutom att emilia hade riktigt ont. Just nu ligger jag och pratar med Linnea i felef, vi pratar ut om allt som har hänt och de känes skönt,  hon har fixat en bakrund till vår blogg, va tycket ni?
Lisa ska sova här ikväll, så hon kommer nog snart hoppas jag, vi ska ut ikväll och träffa john och lite fler . Mamma, mille och hans kompis ska till globen och kolla på hotweel, så dom kommer hem ganska sent ikväll.
puss


Kommentarer
Postat av: Sandra

Hejsan sötnosar, va ett tag sen nu, jag kan göra en design till eran blogg om ni vill :)

Kramen till er :)

2008-11-07 @ 19:40:04
URL: http://rutansbilder.blogg.se/
Postat av: jessica

gaah hej sandra:O ja de var skit länge sään jue <3 du kan fixa ipode typ ?:)

2008-11-10 @ 08:27:16
URL: http://jessicaochrebecca.blogg.se/
Postat av: Sandra

Såklart jag kan älsklingarna mina :)

Men ni måste säga vilka jue <3

2008-11-10 @ 21:00:48
Postat av: rebecca

ja absolut.

2008-11-10 @ 21:38:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0