rebecca- börjar närma sig jul.

Heej alla vackra människor!
Nu har jag precis kommigt hem ätit och snart så kommer lisa, hon ska hjälpa mig att plugga ill mitt musik prov.
Idag har jag varigt i skolan, precis som vanligt, det händer ingenting det är presic som att tiden står still. Imorse hade vi hemkunskp och bakade scones, jag jobbar med Alice, haha min fovorit... det gick jätte snabbt så i fick sluta 50 minuter tidegare så vi hade nestan 2 timmars lunch. Klockan 11 gick jag och linnea till kuratorn och pratade om vårt lilla "problem" .
Efter skolan gick jag och jessica hem till åsa och gjorde mellis, det var jätte mysigt det kändes så juligt, vi tände ljus och satte på musik, jag älskar den känslan när det börjar närma sig jul.
Imorgon har vi fått sovmorgon till 12.30 fy fan va skönt, fast vi ska aldrig till skolan utan vi ska till kyrkan och prata om sorg och döden, hela klassen kommer gå i deprition.
nu ska jag fixa mig och sen ska jag hämta lisafisa vid bussen.
pusilipuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0