rebecca- bebisar

Nu är jag med lisa och vi ligger och träng i min säng. Idag fylde Maximilian år så vi sjöng ör han imorse, jag va jätte trött så det var jätte segt att gå upp, Men jag typ somna inne i hans säng medans han öppnade paket, sen hade ja jätte brottom till skolan kom lite sent och min engelsa lärara lacka ur, alla lärara har lackat ur på mig idag, vi skulle byta platser och alla förutom jag fick bestämma var dom fick sitta.
Efter skolan åkte jag och lisa in till stan efter jag hede vänat på henne i en evighet, (eller så satt jag i en korridor i 20 minuter och väntade på rebecca / lisa) först köpte vi en tröja till min lillebror som han inte tyckte om , men jag tyckte faktiskt att den var jätte fin! sen kollade jag och lisa på bebis kläder och blev helt besatta, jag vill fan ha en liten bebis nu, de var så otroligt gulliga kläder. lisa sitter här nu och börjar bli ganska irreterad så jag ska nog låte henne få datorn .
puss



lite bilder från idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0