rebecca- ska sova snart

Tjoho! nu har jag precis jobbat lite matte, pratat lite i telef och tråkat. Vi har matte prov om en vecka på två kapittel, jag är inte klar me nått av dom, ligger rktigt mycket efter faktiskt. Jag skulle vilja ut nu, är så trött på att sitta inne men igår fck jag tydligen lite nya regeler, jag får bara va ute tre kvällar i veckan inklusive helg och får inte prata i felef enter 10, så passa på att ringa nu.
Pontus och lisa stog uten för mitt fömster nyss så jag gick ner i trapphuset och bara sa hej en snabbis och så gjorde vi en jätte fin film, bara de att pontus fick lite ont, men jag ock lisa hade de kul. Nu ska jag duscha och tvätta håret och sen ska jag gå och lägga mig, dom vill igentligen att jag ska gå och lägga mig klockan 10 men så har det nog aldrig blivit, isånafall ligger jag ändå vaken till 12.
Idag hade vi hemkunskap på morgonen, vi gjorde soppa och bakade bröd, de va helt okej,  men de gick och äta iallafall. Lisa va sjuk idag igen, de är så tråkigt utan henne, men vi hade ju kör på eftermiddan så vi fick sluta en timme senare, åsa och jessica satt och väntade på mig i skolan, de tycker jag va lite gulligt, så vi gick till vivo och köpte en film och lite choklad och gick hem till åsa och såg den, jag och jessica verkligen fetto åt, jess har säkert redan skrivit de men fan jag har aldrig ätit så mycket på så kort tid. När vi gick hem så såg vi att de snöade igen och blev helt över lyckliga , hihi jag älskar vintern!
här kommer lite bilder från idag och igår.

jessipessi bajskorv!

                                     jess & bec mot världen

                              jag dyrkar världen och mig själv

                                         Amelia och Emilia

                                       josse <3 rebecca

                          subani på kören, josse ta så fina bilden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0